Blog Szukaj Szukaj Wybierz kategorie Nowoczesne IT Sprawdź ⟶ Narzędzia IT Sprawdź ⟶ Smart Office Sprawdź ⟶ Nowoczesne IT Sztuczna inteligencja poszerza możliwości ITSM Jak wygląda praktyka zarządzania incydentami? ITSM dla każdej organizacji Atlassian – podsumowanie roku 2023 W stronę AISM – czyli jak w ITSM wykorzystać sztuczną inteligencję? Atlassian Open DevOps – fakty i konkretne korzyści Sprawdź więcej Przeczytaj również Optymalizacja IT poprzez optymalizację procesów i kosztów IT Czytaj więcej » Efektywne IT – droga do biznesowego sukcesu Czytaj więcej » Sprawnie funkcjonujące IT – czyli jak sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji Czytaj więcej » Problem Management a Zwiększenie Efektywności Support Desk – CASE STUDY Czytaj więcej » Jak dziś przygotować dział IT na zmiany, które przyniesie jutro? pobierz e-book Optimatis Czytaj więcej » Dlaczego w Optimatis zwinnie korzystamy z ITIL 4? Czytaj więcej » Narzędzia IT Przeczytaj również Problem Management a Zwiększenie Efektywności Support Desk – CASE STUDY Czytaj więcej » ITSM na straży efektywnego IT Czytaj więcej » Zarządzania usługami IT Czytaj więcej » Zmodernizowane usługi IT bramą do cyfrowej transformacji biznesu Czytaj więcej » Monitoring IT – 10 korzyści dla firmy Czytaj więcej » Ekosystem Atlassian – narzędzia wsparcia ery transformacji cyfrowej Czytaj więcej » ITIL praktyczne użycie z wykorzystaniem produktów Atlassian Czytaj więcej » Nadchodzi czas zaawansowanych narzędzi ITSM Service Desk – rozwiązywanie zgłoszeń, czy optymalne wsparcie dla biznesu? ITSM – Jak wybrać (lub zmienić) narzędzie ITSM w firmie? Połączenie Jira Service Management z Device24 zwiększa efektywność zespołów ITSM Czym jest 4me? Poznaj narzędzie, które pomoże rozwinąć Twój biznes Jak bezpiecznie i efektywnie zarządzać chmurą? Sprawdź więcej Smart Office Atlassian wśród najlepszych na świecie dostawców ESM Jak efektywne pracować z Microsoft Teams przy wykorzystaniu aplikacji Atlassian? Jira i Microsoft Teams jako jedna platforma Jak dzięki Smart Office zwiększyć efektywność zespołu Sprawdź więcej Przeczytaj również Artur Sygnatowicz – Usługi oparte o wiedzę podstawą rozwoju nowoczesnych organizacji Czytaj więcej » 7 dobrych praktyk cyfryzacji back-office – Artur Sygnatowicz Czytaj więcej » Back-office – czyli przejrzysta komunikacja z działem wsparcia – Robert Gontkiewicz Czytaj więcej » Obniż koszty wdrożenia ITSM nawet o 80%, zwiększaj dostępność usług i automatyzuj zadania Skontaktuj się
Jak dziś przygotować dział IT na zmiany, które przyniesie jutro? pobierz e-book Optimatis Czytaj więcej »