Skuteczny Service Desk w Twojej firmie

Zablokowane konto, problemy z aktualizacją oprogramowania, brak dostępu do sieci to tylko niektóre incydenty, jakimi codziennie zajmują się zespołu service-deskowe w firmach. Te, mogłoby się wydawać, banalne kwestie wpływają na wydajność pracy całej organizacji i decydują o komforcie i zadowoleniu klienta. Nawet mała usterka IT to dodatkowe koszty, stracony czas i narażanie na szwank renomy firmy.

Dlatego sprawna praca zespołów wsparcia IT decyduje dziś o biznesowym sukcesie organizacji. Jednak ta praca nie jest możliwa bez odpowiedniego oprogramowania ITSM.

Jeśli chcesz wymienić swój obecny system service desk lub wprowadzić system ITSM, warto przemyśleć parę kwestii:

  • Czym charakteryzuje się dobry service desk?
  • Jaki wpływ na finanse mojej firmy będzie miało wprowadzenie systemu ITSM?
  • Jakimi kryteriami kierować się, aby wybrać system ITSM odpowiedni dla mojej organizacji?

Aby ułatwić Ci odpowiedzi na te pytania, przygotowaliśmy e-book Skuteczny service-desk w Twojej firmie.

Znajdziesz w nim więcej informacji związanych z dobrym oprogramowaniem ITSM oraz konkretne przykłady biznesowych korzyści, jakie przynoszą odpowiednio dobrane narzędzia w obszarze service desk.

 

EBOOK - Service-Desk