Wsparcie CIO w zwiększeniu efektywności działu IT

Wsparcie CIO przez Optimatis to zapewnienie profesjonalnego doradztwa i konsultacji w zakresie optymalizacji procesów, zarządzania usługami i strategii działań IT. Automatyzujemy procesy IT także dzięki wdrożeniom systemów ITSM.

Współpracujemy z CIO zarządzającymi co najmniej 8 osobowym zespołem, niezależnie od wielkości firmy i sektora w jakim działa. Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt projektów obejmujących praktycznie całe spektrum procesów działalności IT.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jakie działania przynoszą rezultaty, a jakie nie. Ponieważ posiadamy doświadczenie metodyczne ITIL, ISO 2000 ale także DevOps i i Agile, wiemy z jakimi wyzwaniami spotyka się CIO po ich wdrożeniu i jak powiązać obszar rozwoju z efektywną pracą IT po zakończeniu ich implementacji.

Współpracę z CIO zaczynamy od rozmowy i identyfikacji usprawnień, które mogą przynieść wymierne rezultaty. Szukamy rozwiązań, które dadzą rezultaty natychmiastowo lub w przeciągu najpóźniej 2-3 miesięcy od rozpoczęcia prac. Zapewniamy niezbędne zasoby i wsparcie do ich realizacji w postaci specjalistów Optimatis.

Poznaj, w jaki sposób możesz uzyskać szybkie rezultaty w obszarze zwiększenia efektywności IT

Niedawno awansowałeś na CIO i pracujesz na tym stanowisku od kliku miesięcy?

 

Pomożemy Ci w szybkim i efektywnym zorganizowaniu działu poprzez tzw. quick win. Szukamy rozwiązań, które dadzą rezultaty natychmiastowo lub w przeciągu najpóźniej 2-3 miesięcy od rozpoczęcia prac.

Pracujesz jako CIO krócej niż rok, jednak masz doświadczenie na tym stanowisku z poprzedniej firmy?

 

Skupimy się na optymalnym zorganizowaniu wsparcia w codziennych operacjach, szybkiej diagnozie problemów i Twoim rozwoju w nowej firmie.

Masz wieloletnie doświadczenie na stanowisku CIO w jednej firmie?

 

Wspólnie odnajdziemy nowe spojrzenie na IT – procesy, organizację i wykorzystywane narzędzia. Zobaczymy, jak można jeszcze bardziej usprawnić to, co już działa, a także wprowadzić innowacje.

W jaki sposób wspieramy CIO?

Doradztwo CIO w zakresie zwiększenia efektywności działu IT

Zapewniamy transfer wiedzy w zakresie działań mających na celu zwiększenie efektywności działu IT. Pokazujemy kierunki możliwych działań i miejsca usprawnień dające najlepsze rezultaty. Jesteśmy dostępni na bieżąco w celu pomocy i reagowania na bieżące wyzwania i problemy w kierowaniu działem IT.

Posiadamy doświadczenie we współpracy z kilkudziesięcioma CIO. Znamy wyzwania organizacji o różnej wielkości i stopniu dojrzałości w zarządzaniu obszarem IT.

Wdrożenia rozwiązań IT Service Management

Pomagamy zaplanować i przeprowadzić wdrożenia systemów ITSM. Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie usprawnień procesów IT związanych z ich uruchomieniem i wyborem najlepszego rozwiązania pod kątem potrzeb i osiągania założonych celów przez organizację.

Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt wdrożeń systemów ITSM. Posiadamy doświadczenie w zakresie rozwiązań JIRA, Confluence, Service Desk+. Wiemy, jak dostosować ich wdrożenie pod konkretne problemy i miejsca dające najlepsze wyniki z ich zastosowania.

Doradztwo w zakresie optymalizacji procesów IT

Analizujemy obecne procesy IT i projektujemy strategie zwiększenia ich efektywności. Dostarczamy wiedzę i doświadczenie w zakresie usprawnień, które mogą przynieść największe korzyści dla organizacji. Pomagamy zidentyfikować kluczowe problemy i wdrożyć do nich rozwiązania procesowe, wpływające na ich eliminację.

Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt projektów mających na celu zwiększenie efektywności działań IT, od obszarów wsparcia, po obszary rozwoju. Wdrożyliśmy kilkadziesiąt rozwiązań ITSM. Mamy doświadczenie w organizacji obszarów operacji, utrzymania także z wykorzystaniem modelu DevOps oraz styków z obszarem rozwoju opartym o Agile.

Powiedz nam o swoich aktualnych wyzwaniach.
Otrzymaj pomysły na ich rozwiązanie.

Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia w zakresie pomocy CIO w obszarach zwiększania efektywności działów IT. Wiemy jak specyficzny może być charakter Twojego problemu. Dopasujemy nasze pomysły i rozwiązania do Twojej konkretnej potrzeby.

praktyczna wiedza130px

Analiza miejsc usprawnień

Poznamy Twojej potrzeby i zaproponujemy działania mające największy potencjał usprawnień

zarządzaj zmianą2

Case Study

Poznaj, jak rozwiązaliśmy podobne problemy u naszych klientów, co było krytycznym czynnikiem sukcesu wprowadzanych zmian

potencjalne koszty

Zakres działań

Otrzymaj wiedzę o charakterystyce wprowadzanych zmian, niezbędnej ich organizacji i potrzebnych zasobach

quick win

Quick Win

Dowiedz się od czego zacząć, aby uzyskać pozytywne efekty i wzmocnić sukces wprowadzanych zmian w efektywności Twojego działu IT